568 +1106 -538
Kudos
#45034 (Top 14.0915%)
| Kudos/dag | 0.08 |
| Kudos/reaguursel | 5.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 595 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -139 |
568 +1106 -538
Kudos
#45034 (Top 14.0915%)
| Kudos/dag | 0.08 |
| Kudos/reaguursel | 5.12 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 595 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -139 |
111
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 27.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.46 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 11 |
| Aantal x weggejorist | 3 |
| Geregistreerd op | 31-07-2006 |
| Eerste reactie op | 11-01-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2025-10-17 07:48:08 door Bernard von O. op Blaudzun wat weet jij van Wierd Duk?
@mr.Cam | 17-10-25 | 09:41: Even voor de duidelijkheid: de NSDAP was een nationaal-socialistische partij, in naam ja, maar in praktijk extreemrechts tot op het bot: antisemitisch, autoritair, nationalistisch, pershaat, persoonsverheerlijking, vrouwen terug naar het aanrecht, alles voor het vaderland en vooral: geen kritiek dulden (hallo Duk!)
Dat is niet "links", dat is het woordenboekvoorbeeld van fascisme
En als Wierd Duk toen had geleefd?
Hij had geen verzet gepleegd, hij had een column geschreven over "die linkse verraders die de vijand binnenlaten" en vervolgens vrolijk meegemarcheerd onder het mom van "ik stel alleen maar kritische vragen"
Maar goed, blijf vooral roepen dat Hitler eigenlijk een socialist was. Dat is hetzelfde als zeggen dat McDonald's een vegetarisch restaurant is omdat er sla op de burger zit
2 kudos 2025-10-17 07:41:29 door mr.Cam op Blaudzun wat weet jij van Wierd Duk?
Juist andersom. Ken je geschiedenis. De linkse mensen van nu hebben dezelfde ideeën als de NSDAP in de jaren 30 van de vorige eeuw. Dat werden later de nazi's. Dus Wierd Duk zou juist een verzetsstrijder zijn geweest die zijn land had verdedigd tegen de overname door de Duitsers.
1 kudos 2025-07-13 06:05:18 door BoerkaLover op Tiktokker vervangt stickers
Leugens, geen rechtbank heeft genocide uitgesproken.
-2 kudos 2025-07-13 01:19:24 door Het Vragevuur op Tiktokker vervangt stickers
@Ruud66 | 12-07-25 | 13:54:
Haha, en weer bomvol schrijffouten. Nooit je best gedaan op school, nooit de taal geleerd, nooit geleerd om in gesprek te gaan of dingen uit te zoeken, om dan vervolgens hier het hoogste woord te gaan voeren met je onontgonnen weke breinmassa. Je besmet de discussie tussen grote mensen, jij stinkende amoebe.
-3 kudos 2025-07-13 01:12:47 door Het Vragevuur op Tiktokker vervangt stickers
Je hebt nu al 125 minnetjes gepakt van Neonazi's en andere opportune Tokkies. Nederlanders zouden hun eigen moeder nog verkopen voor persoonlijk gewin. We zijn de uitvinders van de Atlantische Slavernij, Apartheid en Kinderporno. En er kennelijk nog steeds trots op. Schijnheilig serieus kijken op vier mei, maar intussen fantaseren we al over de volgende kwetsbare minderheid die we gaan slachtofferen.
1 kudos 2025-07-12 22:50:05 door DiePanzerVorwaerts op Tiktokker vervangt stickers
@Bernard von O. | 12-07-25 | 19:52:
Nee, dat is geen afleiding, dat is aantonen dat de verontwaardiging bijzonder selectief is. Pro-Palestina is vooral anti-Israel. Al dat geleuter over "kritiek op Israel is niet hetzelfde als antisemitisme" is onzin. Daar kom je vanzelf achter als je met dat soort gasten in gesprek gaat. Zodra Israel Gaza binnenviel na 7 oktober 2023 zag je al portretten van Hitler bij demonstraties en kon je graffiti lezen waarin Hitler werd geprezen.
2 kudos 2025-07-12 21:17:38 door Sanguine op Tiktokker vervangt stickers
@Bernard von O. | 12-07-25 | 19:51:
Met alle respect, je bedoelt het vast goed, maar je wereldbeeld is duidelijk doordrenkt van Pallywood-propaganda.
.
Kijk deze video maar even, speech van de leider van de Palestijnse in Jordanië aan het Europees parlement: https://www.youtube.com/watch?... (op minuut 4:21 passeert ook de echte oorzaak van de zogenaamde 'Nakba' nog even)
1 kudos 2025-07-12 19:54:04 door NiCeY op Tiktokker vervangt stickers
@Bernard von O. | 12-07-25 | 21:39: Dan heb jij geweigerd de link te lezen die onderbouwd dat Hamas een van de proxy's is (gerworden) van Iran. Het werd hoog tijd dat de impasse daar doorbroken zou worden. Dat het niet mooi zou worden wisten we al, maar ergens houden diplomatiek en zinloos onderhandelen op. Go Israel.
-2 kudos 2025-07-12 19:39:57 door Bernard von O. op Tiktokker vervangt stickers
@NiCeY | 12-07-25 | 20:56: Ah natuurlijk. Palestijnen vechten niet tegen bezetting of blokkade maar omdat Teheran het zegt. Geen eigen wil geen geschiedenis geen context. Alleen een kantoor in Iran en wat orders van boven. Lekker overzichtelijk.
Je noemt het snappen maar het is vooral makkelijk scoren met halve waarheden en geopolitieke slogans.
-4 kudos 2025-07-12 19:38:16 door Bernard von O. op Tiktokker vervangt stickers
@NiCeY | 12-07-25 | 20:50: Wat een walgelijke, eenzijdige en oerdomme reactie. Alsof een heel volk vaders moeders en kinderen verdacht is op basis van afkomst. Alsof haat iets is dat exclusief door Palestijnen wordt gekoesterd en overgedragen terwijl hun hele bestaan getekend is door bezetting bombardementen en ontnomen rechten. Dit is geen analyse dit is groepsdenken op z'n giftigst.
Je noemt mensen gehersenspoelden die eerst moeten worden gedeconditioneerd. Daarmee zeg je in feite dat deze mensen geen vrijheid geen veiligheid en geen menselijkheid verdienen. Dat is exact de denkwijze waarop apartheid gebouwd is.
Wie vrede wil begint met de moed om ook het lijden van de ander onder ogen te zien. Niet door hele bevolkingsgroepen weg te zetten als onredelijke barbaren. Dat is geen oplossing dat is de rechtvaardiging van onderdrukking in moreel verpakte termen. En dat zouden we inmiddels toch moeten doorzien.
3 kudos 2025-07-12 18:56:18 door NiCeY op Tiktokker vervangt stickers
@Bernard von O. | 12-07-25 | 19:55:
Hamas is getrained door en heeft een kantoor in Iran sinds de jaren 90.
https://www.wilsoncenter.org/a...
Je moet de zaken ook wel willen snappen.
0 kudos 2025-07-12 18:50:02 door NiCeY op Tiktokker vervangt stickers
-weggejorist-
-5 kudos 2025-07-12 17:55:55 door Bernard von O. op Tiktokker vervangt stickers
@KenJijDeSwaffelman | 12-07-25 | 16:39: Het klopt dat Egypte Gaza tussen 1948 en 1967 bestuurde, maar zonder integratie of rechten. Gaza was toen al een opvangkamp voor honderdduizenden mensen die tijdens de Nakba hun huis verloren. Geen toekomst, geen infrastructuur, geen zeggenschap. Wat daarna gebeurde is geen bewijs tegen de Palestijnen, maar een gevolg van het feit dat niemand verantwoordelijkheid nam voor hun rechten.
Ook Jordanië en Libanon vingen vluchtelingen op, maar gaven hen decennialang geen burgerschap, onderwijs of bewegingsvrijheid. Dat dit tot spanningen leidde, zegt meer over structureel falende opvang en politieke desinteresse dan over collectieve schuld.
Hamas is geen buitenlands implantaat, maar een reactie op jarenlange bezetting, corruptie, uitzichtloosheid en de afwezigheid van zelfbeschikking. Hun daden hoeven niet verdedigd te worden om hun oorsprong te begrijpen. En begrip is geen zwakte, maar een voorwaarde voor oplossingen.
En wat betreft mijn vermeende feiten-resistentie (dank voor de diagnose), maar ik lees liever rapporten van het ICC, Amnesty, B'Tselem en de VN dan karikaturen van de realiteit. Feiten zijn pas zinvol als ze in dienst staan van empathie en rechtvaardigheid. Niet van cynisme.
-2 kudos 2025-07-12 17:52:28 door Bernard von O. op Tiktokker vervangt stickers
@DiePanzerVorwaerts | 12-07-25 | 18:58: Het verschuiven van de doelpalen is inmiddels een vertrouwde reflex: zodra de schendingen in Gaza worden benoemd, moet het ineens over Myanmar gaan. Alsof het ene onrecht het andere neutraliseert. Dat is geen argument, dat is afleiding.
-6 kudos 2025-07-12 17:51:30 door Bernard von O. op Tiktokker vervangt stickers
@NiCeY | 12-07-25 | 16:06: De bewering dat de situatie vóór 7 oktober verbeterde is moeilijk houdbaar. Gaza stond al jaren onder een strikte blokkade, opgelegd door zowel Israël als Egypte. De economie lag grotendeels stil, tachtig procent van de bevolking was afhankelijk van humanitaire hulp en er was een chronisch tekort aan schoon drinkwater, elektriciteit en medische voorzieningen. Werkvergunningen voor beperkte groepen Palestijnen veranderden niets aan de structurele isolatie van meer dan twee miljoen mensen.
De kwalificatie apartheid is niet afkomstig uit activistische kringen maar van gerenommeerde organisaties zoals Human Rights Watch, Amnesty International en de Israëlische mensenrechtenorganisatie B'Tselem. Zij wijzen op de combinatie van militaire overheersing, juridische ongelijkheid en territoriale fragmentatie waarmee Palestijnen, ook buiten Gaza, al decennia worden geconfronteerd. Dit is geen sentiment dat plots opdook na 7 oktober maar het resultaat van jarenlang gedocumenteerd beleid.
5 kudos 2025-07-12 16:58:49 door DiePanzerVorwaerts op Tiktokker vervangt stickers
En waar was je met je gezeik over genocide toen de Rohingya werden verdreven uit Myanmar? Met 8 miljoen de grootste ontheemde bevolkingsgroep. Daar hoor je niemand over. No Jews no news.
Flikker roch op met je selectieve verontwaardiging.
8 kudos 2025-07-12 14:39:00 door KenJijDeSwaffelman op Tiktokker vervangt stickers
@NiCeY | 12-07-25 | 16:06: Egypte (UAR) heeft Gaza gerund van 1959 tot 1967. Dat is zo slecht bevallen dat ze tot de dag van vandaag niets meer met "palestijnen" te maken willen hebben.
Zowel Jordanië als Libanon hebben eerder grote groepen "palestijnen" binnengelaten. Dat leidde tot Zwarte September resp. een burgeroorlog, dus die hebben ook geen interesse meer. Verder is er geen land in het hele MO die iets met dat agressieve, imperialistische Iran te maken wil hebben, en al helemaal niet met hun laven (Hamas, Hezbollah, Houthis etc).
Maar ja, dat zijn feiten, en Bernard von O. lijkt me een feiten-resistente reaguurder. Teveel Frantz Fanon en Mao's Rode boekje gelezen, gok ik.
13 kudos 2025-07-12 14:06:00 door NiCeY op Tiktokker vervangt stickers
@Bernard von O. | 12-07-25 | 13:58:
Even over je apartheid hoor:
-
Er was geen voorafgaande Israëlische provocatie, geen bombardementencampagne, geen invasie in de aanloop naar 7 oktober. De situatie verbeterde. Israël gaf 22.000 dagelijkse werkvergunningen uit aan de inwoners van Gaza en er waren onderhandelingen gaande, met Saoedische bemiddeling, om de omstandigheden in Gaza te verbeteren in ruil voor gematigdheid. Toen blies Hamas, namens Iran, alles op. 7 oktober was geen verzet, het was sabotage. Een volkomen onnodig bloedbad. Niet voor de bevrijding van de Palestijnen, maar om de Saoedisch-Israëlische normalisatie en de vrede in de regio te dwarsbomen. Het was Teherans agenda, betaald met Palestijns bloed. Teheran zou de macht verliezen in de regio. In de hoofdstad Ramallah WB, in april 2025, de feestelijke opening van de ICON Mall. Muziek. Dansen. Luxe winkels. BMW's die binnenrijden. Palestijnen die feestvieren alsof Gaza zich op een ander continent bevindt. Geen verontwaardiging. Geen rouw. Alleen luxe shoppen en selfies. Laten we dit ook even duidelijk maken: Gaza is sinds 2005 "vrij". De belegering? Die begon in 2007, nadat Hamas de macht greep door 300 Palestijnen (PA-politie) te vermoorden en van daken te gooien. Sindsdien verstrekte Israël nog steeds werkvergunningen. Egypte daarentegen hield de grens met Rafah volledig gesloten. Zelfs tijdens de ergste dagen van de oorlog wilde Egypte de grens niet openen, nauwelijks voor hulp, niet voor vluchtelingen, geen enkele werkvergunning. Het wachten is nu op uitbreiding van de Abraham akkoorden. Syrië en KSA. Andere landen als VAE en Bahrein en Marokko gingen al voor. Dus nogmaals… Deze zinloze oorlog komt in z'n geheel voor rekening van hamas en Ali Khamenei. En juist die Ali wordt door linkse idioten en Europese islamisten op handen gedragen, terwijl de Arabische wereld allang klaar is met de agressor uit Teheran en achter Israël staat.
5 kudos 2025-07-12 14:04:32 door NiCeY op Tiktokker vervangt stickers
Nee dat staat het niet.
Vanaf 7 oktober 2023 al niet.
-17 kudos 2025-07-12 13:30:07 door Bernard von O. op Tiktokker vervangt stickers
@cftbl01 | 12-07-25 | 14:44: Stel je even voor dat je kind, je broer of je moeder onder het puin ligt, en iemand noemt dat een "mooie parkeerplaats".
Gijzelaars vasthouden is onmenselijk en verwerpelijk. Maar het recht om onrecht te bestrijden geeft nooit een vrijbrief voor het massaal bombarderen van vluchtelingenkampen, ziekenhuizen en schuilplekken. Dat is geen verdediging. Dat is vernietiging.
8 kudos 2025-07-12 13:29:00 door Britt_Dekkers_Zadel op Tiktokker vervangt stickers
Ga er dan lekker zelf heen Palliepijper
1 kudos 2025-07-12 13:04:56 door Kameleon4 op Tiktokker vervangt stickers
Nou, het worden er iedere dag minder hoor
0 kudos 2025-07-12 12:44:16 door cftbl01 op Tiktokker vervangt stickers
-weggejorist en opgerot-
2 kudos 2025-07-12 12:24:04 door Chomskie op Tiktokker vervangt stickers
Ragebait, niet doen jongens.
-19 kudos 2025-07-12 12:09:50 door Bernard von O. op Tiktokker vervangt stickers
@Rasputin666 | 12-07-25 | 14:00: "Maar de restaurants zijn open" is geen weerlegging van oorlogsmisdaden. Het is het morele equivalent van zeggen dat Auschwitz ook een orkest had.
39 kudos 2025-07-12 12:00:46 door Rasputin666 op Tiktokker vervangt stickers
Dat genocide geroep komt door de Hamas-indoctrinatie. 50k doden waarvan de helft Hamas strijders en de andere helft martelaren, op een bevolking van ruim 2miljoen, is verre van genocide. Alles wat uit Gaza komt is Hamas propaganda. De restaurants die gewoon open zijn in Gaza filmen ze niet. Of krijg ik nu weer een ban?
-24 kudos 2025-07-12 11:58:23 door Bernard von O. op Tiktokker vervangt stickers
@Ruud66 | 12-07-25 | 13:54: Dit frame is comfortabel, maar onvolledig. Alsof het lot van miljoenen Palestijnen uitsluitend afhangt van de overgave van één groep. Alsof bezetting, blokkade, landroof en apartheid pas begonnen toen Hamas werd opgericht.
Wie werkelijk vrede wil, begint niet bij overgave maar bij het erkennen van mensenrechten voor álle betrokkenen.
26 kudos 2025-07-12 11:57:12 door out-of-the.box op Tiktokker vervangt stickers
Oekranie lijden ook mensen burgers door Rusland
daar hoor ik jullie ook niet over dus zeik niet.
59 kudos 2025-07-12 11:54:07 door Ruud66 op Tiktokker vervangt stickers
Als Hamas dictatuur ophoud en zich overgeeft is het probleem binnen een dag over. Nieuwe democratisch gekozen palasteinse regering en dan is zelfs een 2 staten oplossing mogelijk. Hamas is het probleem. Zelfs alle Arabische staten willen niets te maken hebben met Hamas
0 kudos 2025-04-04 18:18:05 door moahgertje op Lente FTW
-weggejorist-
9 kudos 2025-02-26 19:29:32 door Bernard von O. op Scooterknerpjes in Amsterdam
@the-real-ari-gold | 26-02-25 | 15:25: Nee, je wilt dat de eigenaar zijn spullen terugvindt, niet een leeggeroofde auto. Roep, laat jezelf horen, zet ze onder druk, doe iets!
-5 kudos 2025-02-26 19:24:54 door Extra_warme_wcbril op Scooterknerpjes in Amsterdam
@the-real-ari-gold | 26-02-25 | 15:25: Lol je kan er toch heen rennen en op z'n minst 1 grijpen? Beetje laf filmen omdat het je eigen spullen niet zijn.
50 kudos 2025-02-26 14:28:00 door martijnberendsen op Scooterknerpjes in Amsterdam
@the-real-ari-gold | 26-02-25 | 15:25: met kenteken was er toch een hoop meer mogelijk geweest...
125 kudos 2025-02-26 14:26:38 door roger1122 op Scooterknerpjes in Amsterdam
Jan en Henk je verwacht t niet
211 kudos 2025-02-26 14:25:24 door the-real-ari-gold op Scooterknerpjes in Amsterdam
In dit geval heb je meer aan een duidelijke video aan de politie kunnen geven dan bellen dat er 2 jongens op een vespa aan het inbreken zijn. Politie is altijd te laat en zonder beelden is vinden en dan ook nog zien te veroordelen nagenoeg onmogelijk. Denk ook niet dat politie Amsterdam hiervoor een heli had ingezet.
-3 kudos 2024-05-18 20:39:39 door Zeeuw1867 op Hoi Queers for Palestine
@Zjwikhoofd | 18-05-24 | 22:12: The UN's latest report, citing health ministry data, says out of 24,686 fully identified fatalities, 52% were women and children, 40% were men, and 8% were "elderly", without specifying whether they were male or female.
It isn't clear what age the report considers to be "elderly" and how it categorises children.
We have done our own analysis of detailed data released by the health ministry, and also found that 52% of the fatalities were listed as women and children (anyone under 18). In addition, 43% were men and another 5% were "unknown" (missing information such as an age or gender). Dus ook de BBC heeft zijn onderzoek compleet, en nog weet jij het beter dan Oxfam, VN én de BBC.
-3 kudos 2024-05-18 20:37:17 door Zeeuw1867 op Hoi Queers for Palestine
@Zjwikhoofd | 18-05-24 | 22:12: Jij leest je eigen artikel niet eens. Nergens staat er in jouw artikel dat de VN het dodental van Hamas aanhaalt, maar goed... Engels is waarschijnlijk al te moeilijk voor je.
6 kudos 2024-05-18 20:12:34 door Zjwikhoofd op Hoi Queers for Palestine
@Zeeuw1867 | 18-05-24 | 17:18: En over het dodenaantal dat de VN aanhaalt: dat komt wel degelijk direct van Hamas. Hier een heel artikel van de BBC waarin het wordt uitgelegd, vermoeiend figuur dat je bent:
https://www.bbc.com/news/world...
5 kudos 2024-05-18 20:10:32 door Zjwikhoofd op Hoi Queers for Palestine
@Zeeuw1867 | 18-05-24 | 17:18: De enige die niet oplet, ben jij. Als je mijn reaguursel leest, zie je toch dat ik naar Oxfam verwijst? En ja, als je nou gewoon ook eens je eigen link leest, zie je ook welke bronnen ze bij Oxfam aanhalen. Ze zetten er n.b. exact bij naar welke jaren ze verwijzen. De VN geeft in het door Oxfam aangehaalde nieuwsartikel expliciet aan dat de cijfers van Oekraïne niet compleet zijn en dus een zware onderschatting zijn. De rest van je artikel gaat over een heel ander onderwerp (de oorlog in Oekraïne) waar je mijn mening al over weet. Daar ga ik dus niet eens meer op reageren.
-5 kudos 2024-05-18 15:18:04 door Zeeuw1867 op Hoi Queers for Palestine
@Zjwikhoofd je let weer niet op jongetje. Het zijn niet mijn cijfers, maar van Oxam. Ga daar maar klagen. En natuurlijk weet jij het beter dan Oxfam en VN. Maar roepen dat Oxfam en VN zich baseren op Hamas cijfers is natuurlijk nog meer onzin. En hoe gaat het trouwens in Oekraïne Zwikhoofd, nog steeds niet door dat de uitkomst van de oorlog in 2022, 2024, 2028 of 2035 hetzelfde zal zijn? Namelijk een opgedeeld Oekraïne? Het enige wat je nu kan doen is slachtoffers voorkomen. Ik ken erg veel Oekraïnese vluchtelingen hier, ze mogen niet blijven in Nederland maar durven ook niet meer terug naar Oekraïne omdat ze dan direct het leger in moeten. Tot voor kort konden ze hun paspoort verlengen bij de Oekraïnse ambassade in Nederland, maar nu mag dat niet meer van Oekraïne. Ze moeten hun paspoort in Oekraïne laten verlengen zodat ze direct opgepakt kunnen worden en naar het front moeten. Waar de kans groot is dat ze sneuvelen. Stop die waanzin. Het westen offert Oekraïnse mannen op voor hun oorlog, goedkoop kannonenvoer voor de nieuwe koude oorlog. Schande!
2 kudos 2024-05-18 14:46:42 door Zjwikhoofd op Hoi Queers for Palestine
@Zeeuw1867 | 18-05-24 | 14:50: Van jouw cijfers klopt geen reedt. De cijfers over Gaza komen indirect van Hamas. Daar wordt geen onderscheid gemaakt tussen burgers en Hamas-terroristen. Daarnaast weten we zeker dat er met die cijfers wordt geknoeid. De UN zelf heeft afgelopen week hun schattingen met de helft verlaagt. Ze baseren zich nu op cijfers van een ander Hamas-instituut. We weten dus gewoon niet hoeveel burgerdoden er in Gaza zijn gevallen. Dat weten we ook niet van Oekraïne. Oxfam pakt daar het aantal bevestigde doden, waarvan de VN n.b. in hun eigen bron zegt dat het werkelijke aantal doden véél hoger ligt. Van Syrië pakken ze de periode 2014-2019, terwijl de bloedigste periode vóór 2014 was. Van Jemen pakken ze de periode 2002-2019, terwijl het conflict pas in 2011 begon. Het is echt schaamteloos gegoochel met cijfers.
-4 kudos 2024-05-18 12:50:10 door Zeeuw1867 op Hoi Queers for Palestine
@Monsterboca | 18-05-24 | 13:56: Klopt geen reet van: Using publicly available data, Oxfam calculated that the number of average deaths per day for Gaza is higher than any recent major armed conflict including Syria (96.5 deaths per day), Sudan (51.6), Iraq (50.8), Ukraine (43.9) Afghanistan (23.8) and Yemen (15.8). https://www.oxfam.org/en/press...
-2 kudos 2024-05-18 12:13:29 door Bernard von O. op Hoi Queers for Palestine
@Monsterboca | 18-05-24 | 13:56: 35000 burgerslachtoffers vind jij weinig?
3 kudos 2024-05-18 11:56:27 door Monsterboca op Hoi Queers for Palestine
Waar haal jij je cijfers vandaan? Deze oorlog is juist veel veiliger voor burgers als je kijkt naar de ratio van burgers dood ten opzichte van militairen, wat ook nog eens erg indrukwekkend is als je je bedenkt dat hamas in burgerkleding vecht en tussen woonwijken.
Oorlog usa afghanistan of 2e wereldoorlog etc hebben een veeeeel hogere ratio. Verdiep je je er maar eens in.
Oh en, ja israel deed een luchtaanval op iran maar doodde idd militanten. Waar gingen alle drones/raketten van iran heen? Ook naar alleen militaire complexen of?...
6 kudos 2024-05-18 11:55:25 door ItisIAgain op Hoi Queers for Palestine
Och jee, ondertussen "vergeet" je te vermelden waarom er een Israëlische luchtaanval op 1 april 2024 was.
Gelukkig maar dat al er met raketten geschoten wordt en er is geen noemenswaardige schade er altijd iemand te vinden is die het niet zo erg vindt.
25 kudos 2024-03-29 16:28:21 door Marieke005 op Absolute pauper in BMW
9-XDH-43
0 kudos 2024-03-27 15:22:52 door milfbatser2000 op Hekel aan Carrera
Alsie zijn frustatie kon uiten door bernie in de poepert te pakken tekenen we daar allemaal voor.
12 kudos 2024-03-27 12:34:10 door JeronimusChaoticus op Hekel aan Carrera
Nee. Gewoon, simpelweg, nee. Er is geen enkele reden die zo'n actie kan rechtvaardigen.
0 kudos 2024-03-16 16:42:02 door S-Geiterij op Altijd gezellig in de Nijkerkse polder
-weggejorist-
-6 kudos 2024-03-16 16:33:52 door Loosecanon op KoeMiBo
Daar heb je dus wel naar gekeken?